Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Zonguldak Valisi, Şehir Hastanesi hakkında konuştu

Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, kentteki sağlık yoğunluğuna dikkat çekerek şehir hastanesinin bir tercih değil ihtiyaç olduğunu söyledi.

Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, kentteki sağlık yoğunluğuna dikkat çekerek şehir

Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, kentteki sağlık yoğunluğuna dikkat çekerek şehir hastanesinin bir tercih değil ihtiyaç olduğunu söyledi.

Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, şehir hastanesi ihtiyacına ilişkin yaptığı açıklamada, kentin sağlık alanında bölgesel bir merkez konumunda bulunduğunu belirterek mevcut yoğunluğun Şehir Hastenesini zorunlu hale getirdiğini söyledi.

Zonguldak’ın sağlık hizmetlerinde yalnızca kent merkezine değil çevre illere de hizmet verdiğini ifade eden Hacıbektaşoğlu, özellikle Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi ve Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi üzerinden önemli bir sağlık yükünün karşılandığını dile getirdi. Mevcut hastanelerin yüksek kapasiteyle hizmet verdiğini vurgulayan Vali, şehir hastanesinin artık bir ihtiyaçtan öte zorunluluk haline geldiğini ifade etti.

Hacıbektaşoğlu açıklamasında şu ifadelere yer verdi:“Zaten şuan Zonguldak bölgede bir sağlık merkezi konumunda. Bülent Ecevit Üniversitesi, Atatürk Devlet Hastanesi doğal bir merkez konumunda. Burada Bülent Ecevit Üniversitesi Tıp Fakültesi hocalarımıza, rektörümüze çok teşekkür ediyoruz. Hizmet kalitesindeki yetkinlik çok kıymetli, doğal bir merkez halindeyiz zaten. Bütün yerlerde de o şekilde bakılıyor. Şu anda fiili olarak gerçekleşen de o. Bizde sadece Zonguldak’tan değil bütün bölgeden hastanelerimizde tedavi olmak için hastalar geliyor. Dolayısıyla bölgede tam orta nokta oluyor zaten ve bundan vazgeçilmesi söz konusu değil. Tam tersi bu durum bizi mecbur bırakıyor. Hastanelerimiz yüzde yüz kapasite ile çalışıyor ve hastanelerimizde yoğunluk var. Bu da burada şehir hastanesi olmasını zorunlu kılıyor”