Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Hastane yolunun çilesi bitiyor! Karaveli duyurdu

Zonguldak’ın Kozlu ilçesinde, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi ile çevre köylere ulaşımın sağlandığı Değirmenağzı mevkiindeki bağlantı yolunda asfaltlama çalışmaları başladı.

Zonguldak’ın Kozlu ilçesinde, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Uygulama ve Araştırma

Zonguldak İl Özel İdaresi ekipleri tarafından yürütülen çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte hem bölge halkının hem de hastaneye tedavi için gelen vatandaşların ulaşımlarının daha güvenli ve konforlu hale getirilmesi hedefleniyor.
Özellikle yoğun olarak kullanılan güzergâhta başlatılan asfaltlama çalışmasının, hastaların sağlık hizmetlerine erişimini kolaylaştıracağı, köylerde yaşayan vatandaşların ise ilçe merkezine ulaşımlarını daha rahat sağlayacağı belirtildi. Yolun mevcut durumundan kaynaklanan ulaşım sorunlarının giderilmesiyle birlikte bölgede trafik güvenliğinin de artırılması amaçlanıyor.
İl Genel Meclisi Başkanı Necdet Karaveli çalışmalarla ilgili yaptığı açıklamada, “Bülent Ecevit Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi’ne ulaşımı sağlayan Esenköy mevkiindeki yolda, İl Özel İdaresi ekiplerimiz tarafından asfaltlama çalışmalarına başladık. Yürütülen bu çalışmalar sayesinde vatandaşlarımızın daha güvenli ve konforlu ulaşım sağlaması hedeflenmektedir” dedi.
Karaveli açıklamasında ayrıca, vatandaşlara daha kaliteli hizmet sunabilmek adına ihtiyaç duyulan her noktada çalışmaların süreceğini vurgulayarak, “Halkımızın yaşam kalitesini artıran hizmetleri hayata geçirmek için sahada olmaya devam ediyoruz. Bölgemizde hizmet adına yapılması gereken çalışmaları takip etmeyi sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.