Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

BEUN’da öğrenciler sınıfta kaldı! Oturun, sıfır..

Bülent Ecevit Üniversitesi (BEUN)’da düzenlenen bahar şenliklerinin ardından kampüs alanında oluşan görüntüler tepki çekti. Etkinlik boyunca tüketilen yiyecek ve içeceklerin ambalajları, sigara izmaritleri ve birçok çöp yerlere atıldı.

Bülent Ecevit Üniversitesi (BEUN)’da düzenlenen bahar şenliklerinin ardından kampüs alanında

Şenlik programının tamamlanmasıyla birlikte, öğrencilerin yoğun olarak vakit geçirdiği kantin bölgesi ve çevresindeki yeşil alanlar adeta çöp alanına döndü. Plastik bardaklar, ambalaj atıkları, yiyecek paketleri ve şişelerin yerlere saçılması kampüste çirkin görüntüler oluşturdu.

Duruma tepki gösteren bazı öğrenciler ve üniversite personeli, eğlenmenin herkesin hakkı olduğunu ancak çevre temizliği konusunda daha duyarlı olunması gerektiğini belirtti. Çevre sakinleri, “Coşkuyu ve eğlenceyi paylaşırken, kampüsümüzü korumayı da unutmamalıyız” diyerek çağrıda bulundu.